Урок-подорож з математики
В незвичному форматі пройшов урок математики для здобувачів освіти 4 класу Беївського ліцею. Віртуальна подорож розпочалась маршрутом, що пройшов через визначні місця України, в яких учні, виконавши завдання, отримували «знання-паливо» для свого уявного автомобіля.
На старті розумники і розумниці пригадали відомі їм одиниці вимірювання довжини. Потім, ознайомившись з метричною системою вимірювання довжини, вирушили до першої станції – м. Київ. Потрапивши до Софійського собору, діти спробували себе в ролі архітекторів – обчислювали висоту, довжину та ширину собору в метрах та сантиметрах, міліметрах.
Наступна зупинка – найстаріше місто України Ужгород. Тут розумники побували у найдовшій в усій Європі Липовій алеї (2км 200м) та навчилися визначати довжину цієї алеї у мм, дм, см, м.
Піднявшись на найвищу точку Українських Карпат гору Говерлу (2061м) та набравши повні груди повітря і відпочивши, учні попрямували до Заповідника «Асканія-Нова». Познайомившись з дивовижною природою та різноманіттям фауни, освоїли поняття «масштаб» та обчислили протяжність території заповідної зони (довжина 30 км, ширина 10 км 5м).
Далі – старовинне козацьке містечко на Полтавщині – селище Опішня. Дізнавшись про світовий рекорд із стрибків у висоту серед чоловіків та жінок, навчилися виражати кожну висоту в метрах і сантиметрах, а також у міліметрах. А ще збагатили свій словниковий запас новими словами, такими як аршин, дюйм, лікоть, сажень, пядь, перст, що є стародавніми мірами довжини.
І подолавши свій маршрут, збагатившись новими знаннями, ми повернулися додому, щоб виконати творче завдання: знайти протяжність території України за картою. На завершення уроку учні підсумували свої знання та самооцінили свої старання.
Мету уроку було досягнуто. Діти отримали неймовірні враження від такого незвичного уроку-подорожі.
Тетяна Заступ, класний керівник 4 класу